Cauta

joi, iulie 05, 2012

Am nevoie

Am nevoie sa scriu, sa desenez, sa cant...nu stiu despre ce sau despre cine, tot ce stiu e ca am nevoie sa fac asta. Deci iata-ma, desenand un schelete de iepure nenorocit si scriind despre Dumnezeu stie ce.

Viata se schimba si cuvinte de mult spuse sunt acum uitate, tocmai pentru ca n-au fost scrise sau n-au fost recitite.
Viata se schimba si vise si actiuni de mult imaginate sunt acum vagi si lasate in trecut, tocmai pentru ca nu au fost inregistrare sau revazute.

Dar, orice usa inchisa deschide alte 10 (asta ca sa fim optimisti). Deci hai sa privim spre prezent si sa ne formam viitorul cu cat mai multa vitalitate. Iar daca trecutul va hotari sa se reintoarca intr-o maniera pozitiva, atunci o sa-l primim cu bratele deschise, nu?

Dar partea negativista intreaba, oricum "Oare sa fie totul atat de usor?".
Mai conteaza daca e usor sau greu? Conteaza sa traim/traiesc. Conteaza sa fiu atenta la ceea ce am nevoie si sa ma ghidez in viata dupa asta.

Am nevoie de raspunsuri sigure la intrebari vagi, am nevoie de schimbari la interior si exterior.
Mi-am primit noul inceput, incep usor usor sa-mi dau seama si ce sa fac cu acest inceput si cum sa-l transform in ceva mai vechi si incep usor usor sa fiu din ce in ce mai sigura...
Am nevoie de alegeri potrivite destinului/scopului/telului meu (pentru ca, nu-i asa, nu exista bine sau rau, corect sau gresit).

Am nevoie de siguranta in incertitudini si am nevoie sa scriu aiurea, despre orice, oricat, oricum, oriunde.

2 comentarii: