Cauta

luni, august 08, 2011

Chinchi sau cum sa iubesti dezinteresat si neasteptat

Ce vreau sa spun prin asta va intrebati?

Pai totul a inceput cand draga mea Andreea mi-a dat un anunt de pe clasicul si atotputernicul Face-buci (scuzati expresia). Planul ei malefic a inceput bine.

M-am emotionat ca "un parinte care se duce sa adopte un copil", deoarece imi faceam griji ca "daca nu ma place? daca e prea speriat de mine? daca n-o sa se invete vreodata cu mine si n-o sa ma lase sa-l mangai?". Bineinteles, tot Andreea a trebuit sa suporte aceste ganduri, ca doar asta e, era planul EI malefic.

Am sunat-o pe tanti care a pus anuntul pe net, am discutat si urma sa ne intalnim a doua zi.
Exact ca la orice "centru de plasament", am fost supusa multor intrebari si testari pentru a-mi dovedi aptitudinile emotionale si spiritul responsabil. Apoi, am primit premiul cel mare.

Un chinchilla de toata frumusetea, o nebunie! Un baiatel cu numele de Biatu' Chinchi (ultima parte a numelui fiind adaugata recent, iar prima fiind fostul lui nume). Nebunelul asta mic trebuie scos in fiecare seara din cusca si lasat sa zbenguie. Bineinteles, nu pot face asta oriunde deoarece ii place sa se ascunda in toate gaurile, dupa toate dulapurile, sa rontaie tot ce prinde sau macar sa incerce cu dintisorii sa vada daca-i bun de papa si pe langa toate astea, inca nu-i dresat sa faca caca intr-un singur loc. Din aceste considerente ii dau drumul doar in baie, care, ce-i drept, e cam mica pentru un animalut ce tzopaie peste tot, alearga si rontzaie. Dar el se simte fericit.
In fiecare seara trebuie sa-l las si sa faca baita. Adica sa-i pun o mana de nisip in care sa se invarta si sa isi spele labutele in el. Este ataaat de dragalas cand face asta ♥ pur si simplu adorabil ♥.

In seara aceasta micutul nebun m-a rasplatit. De ce? Pai pentru ca l-am lasat sa se zbenguie mult mai mult.
Cum ar fi putut sa ma rasplateasca un chinchi? Pai m-a lasat sa-l mangai, nu s-a mai speriat imediat de mine, ci chiar a fost fericit ca il mangaiam dupa ureche si sub mustati. Adorabil ♥♥♥.
Dar dupa o ora si de stat si avut grija sa nu rontaie pantofii lu' tata lasati aiurea prin casa :)), obosesti. Dar Chinchi, daca tot te-a rasplatit, acum te va chinui. Nu va mai dori inapoi in cusca. Iar cand il prinzi langa usita, desi il vei impinge usor spre casuta lui, va reusi sa te muste intr-un fel sau altul de degetul aratator. Nu tare, el in general musca incet, dar a fost destul de clar foarte suparat pe mine ca l-am bagat la loc :(.

Abia astept sa ii fac o cusca mai mare si sa-l dresez ca sa il pot lasa liber chiar la mine in camera.
Sunt indragostita de Baiatu' meu mic si pufos si a fost instant, din clipa in care inca nu-l vazusem, doar auzisem de el. Il iubesc pentru simplul fapt ca este.

P.S. Chinchi va saluta cu mustatile lui gigante :D

2 comentarii:

  1. bai, tu stii ca se poate citi as in "kinky", nu? :)) cred ca putini sunt cei care stiu ca e, de fapt, "shinshi" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai tocmai asta il face mai interesant :D

    RăspundețiȘtergere